piątek, 14 lutego 2014

Matka w "teren" wypuszczona

Misako, matki, w teren wpuszczać się nie powinno...
Całkowity brak konsekwencji, brak, brak, brak...i znów brak.
Ale jak można powiedzieć temu NIE????
article-2100104-11B33016000005DC-708_634x890


1. Jestem, również, kocią mamom więc ten wybór jest oczywistykotek
2. na to polowałam od pewnego czasu i postanowiłam dokonać zakup na przyszłość, choć nie wiem na jak odległą (rozm.74)
Zestaw

A wszystko co poniżej to wina Mamala
Więc jakbym wspominała, że się rozwodzę to Mamala będzie musiała mi zapewnić dach nad głową (mi i Chibi).
A więc top i sukienka z przeceny ZARA
IMG_2798IMG_2799


I sukienka ZARA , w której się zakochałam. A to wszytko dlatego, iż chciałabym, aby Chibi prezentowała taki "ala kennedy "styl jak już zacznie człapać na dwóch stopkach. Mam taką wizję: płaszczyk trapez, pantofelki i rajstopki i mała opaseczka:

indeks


zara
A to to CUDO :

1 komentarz: